HairCut!

Har nu funderat i evigheters evighet! Jag har bokat frissa tid tills jag kommer hem, de 12:e får mitt håt sig en klippning =)
Jag har nu börjat fundera på hur jag vill klippa det, och om jag borde boka färgning också?
Innan jag färgade det mörkt så bestämmde jag mig för att börja göra det ljust igen till jul så att till sommaren är jag blond igen :D Anledningen till att jag måste börja så pass tidigt med detta är ju att jag bara går till en enda frisör, den bästa =)

Men nu har jag bestämt mig för att fortsätta att vara brunett, och detta kan jag ju fixa själv!
Fast egentligen vet jag inte vad jag vill vara..
Vill även spara ut håret så till sommaren är det långt och härligt, men jag vill också göra det kort igen, så som jag hade för ett år sedan. Eller den längre längden med färgerna och allt somjag hade för 2 år sedan..

Härliga problem! Måste ju veta om jag ska boka färgning eller inte snart, annars blir hon ju uppbokad!!
Och en sak till, anledningen till att fortsätta att vara brunett är också att det är med ekonomiskt ;P haha Då kostar det inte lika mycket när jag kommer till henne i december ;P

Men hur ska jag göra?


Hittad inte min blonda korta version.. hmm tror att den kan ligga på mobilen..
Syns det att det skiljer 2 år!? mellan dessa kort?
Är det inte så att man ska bli snyggare och snyggare? Tror att Dracula kom och bet mig i halsen därimellan, därför jag vänder bort huvudet så bettet inte syns...!!
Usch måste få lite färg... Detta var ju pinsamt att se på!
Lite färg, skimmrande hy? Och några kilo lättare så är jag BACK ON TRACK!

Måste bara säga det mest pinsama.. Dracula bilden är tagen i augusti, fortfarande vammt ute och det har varit sommar, den andra.. Det är september/oktober! Var i usa, men solade inget då de tyckte att det var kallt.. När man kom tillbaka till Sverige insåg man att det var kanon väder!
Nä ska sova strax, lägga upp ett schema hur jag ska komma tillbaka!
Ta fram party prinsessan igen! Jag vet att hon finns kvar!
Hon ska komma tillbaka nästa helg ;D Och förhoppningsvist försvinner hon inte igen ;D haha

GOd natt, Mycket dravel (SORRY), men övertrött och faktiskt festsugen....


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0