It hurts!

Kollade mitt konto nyss! Var värre än jag trodde och då trodde jag verkligen att jag överdrivit! Nä usch nu åker klännigen tillbaka till gina och kanske bh:n också! Fyfan! Ska inte köpa en grej nu! Förutom tyget idag då, men det måste jag ha till skolan! Usch, detta var inte roligt...

Ska ta bussen om en tre kvart och det känns inte bra, regnet öser ner och jag ser knappt t genom fönstret och då får man bara lust att krypa ner under täcket igen och hoppas på att morgondagen blir bättre! haha
Nä men sov iaf underbart i natt =) Vet inte om det var att det fanns så många kuddar i sängen eller det faktum att jag kunnde ligga över hela utan någon brevid mig =) Sorry sis, men det är skönare att sova själv :P

Enda problemet är ju just att somna! Ska föröska kolla upp vad man kan göra för att kunna somna bättre/snabbare. Ligger bara och vrider mig och detta är ju onödigt! Blir som minus minst en timme varje natt, nu kan jag förrstå att jag är så trött. Förutom idag för idag är jag bara otroligt seg!

Nä skola idag, rätt slapp lektion hoppas jag =) Måste dock nu packa väskan... Ska ha med mig lite grejer, lekton och till inlämningen efter skolan!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0