Jag är saknad!



Jadu, måste säga att denna bild är lite skrämmande :P
En varm sommarkväll när vi var 18 år och det var stadskampen om jag inte minns fel. Tröjan jag hade på mig fick jag av Emma som tyckte att jag skulle ha den efter jag bestämmt mig att jag var fr fattig!
Så vi två blev ganska lika denna kväll och rätt så svettiga? :P
Det som får en att må sämst med bilden är ju att jag sitter här och dricker jumust när jag egentligen borde leva på vatten och luft just nu... Jag ser ju så jäkla sngg ut på bilden om man kapar huvudet :P

Nä sommaren -09 blir min, fyra år senare.. Shit fyra år sedan..
Jag börjar bli gammal!

Nä ska kolla om inte mamma vill köra på en detox vecka med mig när jag kommer hem =) Hon behöver ju också förlora några kilon! Måste nog gå och träna i morgon också.. Har ju varit krasslig i en evighet nu.. Blev ju sjuk och sen frisk, tränade i två fagar och sjuk igen. Så denna gång ville jag vara säker på att jag var bra. Inte för att det känns så, menorkar fan nite längre... Tänker bara vad skönt det skulle vara att gå till gymmet =)

Ja och den som undrar så är det den underbara personen brevdi mig på kortet som saknar mig som tusan hemma =) Och jag saknar dig!

Sommaren -09 kommer att vara minnesvärd, inte bara då jag fått ryck och träna bort detta förhållande fettet som hållt sig kvar i flera månader nu.. Det händer mycket annat också, jag går ju ut skolan (äntligen) förhoppningsvist får jag jobb =) Jag flyttar hem igen vilket inte är så underbart, men men vill ju spara pengar och unna mig själv en solresa kanske`?

Sen händer en annan sak, en underbar sak! Nog det som kommer att vara bäst på hela sommaren =)
Nyfiken? haha Kanske avslöjar så småningom!


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0