Julklapp till mig =)



Min farmor är väldigt duktig på många saker, när vi var lite så sydde hon kläder till mig och min syster, hon hålle rpå med keramikmålning, glasmålning och gör även egna armband och halsband och säljer även allt =)

Så nu hade jag kommit på vad jag lnskade mig av henne i julklapp, sa det till pappa och sen så ringde hon upp mig idag och sa vad hon hade hört =)
Så champange glas blir det, hon ska måla dem, i silver några krumillurer. Hon ville ås klart göra de i guld..
Precis som när vi köpte min servis som jag samlade på i ca 5år.. Vitt och fint var det men hon ville göra guldkanter på allt! haha Nä jag sa det att jag är en silvermänniska!
Visst har jag vissa guld saker, men de ringar jag använder jämt är i silver, och just därför blev min studentring (gästrikeringen) mycket billigare än syrrans som skulle ha guld! Men jag fick ju en kamera också ;D

Nä är glad! Nu ska jag få en julklapp som jag vill ha, en som jag kan ha kvar länge, en som jag blir ensam om =)
Ingen kommer att ha likadana glas som mig =)
Och hon skulle göra 6 st och om jag gillar dem får jag fler =)

Nä nu ska jag kolla på Prison Break!! =)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0