Kan man bli hetare?

Kan ju säga här att jag har en väldans bra självförtroende idag =)
Underbart med tanke på hur jag snubblade på springbandet på gymet idag :P haha Lite små pinsamt, men jag hoppade iaf av efter att jag snubblade för 6 gången och denna gång höll jag på att åka med in i väggen :P HAHA

Nä i morgon ska jag ta tag i lägenheten! Måste slänga in alla kläder i garderoben, slängde alla i en hög på golvet för att hänga in allt, men det har inte blivit av!
Ska även försöka att gå ut och gå i morgon när jag vaknar =) har ju varit och gymmat i två dagar i sträck nu så tänkte att det skulle bli lite omväxling, man ska röra på sig varj dag men lite varierat för att göra det mer roligt =)


Nä såååå trött nu! Så god natt och drömm sött!
Det ska iaf jag ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0