Kliar i fingrarna..

Har nu suttit både igår och idag och kollat på asos och nelly, det är de sidorna som gäller nu :P Har sett många fina klänningar, skor och tröjor!! Usch önskar att jag hade några tusen att bara shoppa loss med!
Men tror nästan att jag har hittat min nyårsklännig =)

Den är inte så där jätte pampig som jag brukar vara :P haha Utan mer något somjag faktiskt kan använda mer än 1 gång =) Men det finns även en till klänning som jag vill ha! Vill, vIll, Vill!! Jaja vi får se!
Jag ska nog inte sy min egen nu verkar det som iaf ;P

Thank you Emma som diggade min frilla, kanske ska ta och skriva ut den och ha med till frissan då =)

Nä ska  äta lite nu =) Blev äcklig äggröra till frulle.. Tröttnat på frullen igen.. Sen har jag varit ute och gått idag =) Tänkte åka och träna men jag bölev så seg och klockan blev lite mycket! Så var ute över en timme, men jag kan säga att arselet blir ändå inte varmt i nollgradigt väder, usch fanns ingen känsel kvar när jag kom hem :P Och då hade jag tre lager på mig! Skönt var det iaf, syntes att man hade varit ute i kylan i ansiktet ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0