Mumma!

Den varma chokladen blev som en överraskning =) Jag hade inget oboý pulver, men jag hade ju kakao, så försökte mig på det och blev riktigt gotttt =) Rekomenderar det instället för oboý!

Har även pratat med min Emma idag =) Har inte pratat oredntligt på flera dagar och jag saknar ju alla samtal som vi annars ringer. Tänkt när jag flyttade ner, shit! Det var tur att jag ringde gratis till henne =) För det blev ju iaf 2 timmar om dagen =) Men snart kommer jag hem =)


Jag har även börjat fundera över nyår.. Eftersom att ingen verkar vilja ta tag i detta så tänkte jag även göra dte i år :D Är väl egentligen mig grej!? Ska kolla vilka som vill vara med och sen kanske alla kan ta en fika när jag komme rhem så försöker vi komma på något roligt =)
Emma och Mange ska ju till fjällen till Manges mamma under jul och funderade även på att stanna där under nyår och det sätter jag STOP för ;D Exkat Emma jag vet att du läser, så bort med de ideérna nu ;D

Nu ska jag iaf försöka sova, mår lite bättre? Kanske...  Jag ska iaf vara frisk på lördag =) Då är partyhumöret bokat! Jag ska festa som aldrig förr ;P hehe! Men om jag inte är helt frisk göt väl inget, har ju lyckats festa med inflensan och då gjord ejga succé! =D

Sov så gott =) Ska försöka med det jag med, men tankarna om nyår är aktiva nu!!! =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0