Nu blir det spara och planering!

Ja det är ju löning idag = jag får mitt csn bidrag vilket inte är så mycket att hurra för... Men nu är det så att jag planerat för att kunna åka till sthlm =)
Jag har idag betelat räkningar och köpt tågbiljetter till sthlm den 19:e december =) Då ska jag till syrran och umgås lite! Köpte dock inte biljetterna med mitt namn på :P Tänkte att om min ekonomi blir så pass dålig måste jag kunna sälja dem!

Så nyss så gjorde jag en lista med mat som jag är hemma för att kunna utnyttja dem till MAX och inte behöva köpa hem en massa onödigt! Det är ju trots allt i bara två veckor :P Sen så får man ju lyx mat hos päronen :D

Nä nu ska jag fortsätta att planera maten i köket =) Var ganska roligt! Ska även städa upp lite och senare ska jag till Ida!
Har lite fler saker att berätta, men det tar jag ikväll =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0