Orkar man en tvådagars?

Syrran kommer ju i morgon, halv nio på kvällen ska jag möta upp henne på stationen. Och hon frågar vad ska vi göra då?? Haha jadu vad sägs som äta och sova ? :P Nä hon ville uet och parta! Nästan som att man börjar undra vem som är äldst och yngst.. Vi får se hur det blir, jag är ju rätt så fattig... Men tanke på att tv:n gick sönder och så!

Idag har jag fortsatt med städadet? haha inte mycket har jag fått gjort kan jag ju säga!  Ser lite bättre ut iaf! Var även ut på knallen med Ida, jag ville ut och kolla julsaker,, Mmm visst, kom hem med en choklad tomte, timer till uttag typ. Och tomten ska faktiskt vara prydnad :P haha Måste ju ha en jultomte här, lite julkänsla :P Sen efter julen äter man upp den. Kan ju inte bli vättre pynt, kostar lite och tar inte up plats resten av året ;D

Nä måste ducha snart så jag inte stör grannarna och sedan kanske jag ska fixa med min julkulor som jag sätter uppi lägenheten =)  Svart och silver ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0