Rosa Rosor =)

Tänkte lägga in en fin bild här på min fina rosor, men jag sitter så skönt och orkar inte leta efter kamera och sladd.. Så tänkte jag att jag skulle googla en bild, men nej min data är inte sammarbetsvillig ikväll!

Man iaf jag köpte rosorna själv :P Haha, nä men mamma sa åt mig igår att jag skulle köpa mig något, unna mig lite nu när jag har haft en sådan jobbig vecka. Det blev ett hårband (diadem? Mitt försvann under en karusellfärd i sommras....) och rosa rosor =) SÅÅÅ fina! Ingen annan som köper blommor åt mig så då måste jag ju göra det själv.

Sen är det en annan sak att jag inbillar mig att det kom ett hemligt bud här med blommor ;D

Nä vet ni vad min vecka börjar i morgon, dags att börja träna igen =)
Har ju varit så sjuk, ville börja redan nu under helgen, men kände at jag borde se till att jag är riktigt frisk innan jag börjar igen då jag sist gjorde det blev jag sjuk inom en vecka igen!!

I morgon bitti blir det gym med Ida, 10.00! Så måste upp tidigt för att raka benen :P haha Orkade inte det tidigare idag! wellwell ingen ska ska tafsa på dem inte! Blir lite varmare så här ;D

Nä nu har jag för dålig humor här = måste sluta!

God natt! =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0