Så sorgligt!

Känner mig bättre än i förra inlägget iaf =) Pratade lite med syrran och Elin på telefonen och några andra på msn och helt plötsligt kände jag mig inte lika ensam! Så Jonna gumman du behöver inte vara orolig för mig, är bara små svackor man har ibland!

Det sorgliga är att jag har suttit och gråtit floder den senaste halvtimmen! ojoj! Jag är ett troget fan av Cityakuten, har kollat på detta program sedan jag var liten och idag dog Dr. Pratt! Det var så otroligt hemskt med alla som sörjde osv.
Vet att detta är ett oåhittat program, men det var så otroligt sorgligt! Kan nog alla namn, även de som har försvunnit ur serien, dött, flyttat mm.

Måste nog ta och tvätta ort det smink jag har kvar nu :P haha Och kolla lite mer på tv och sedan sova =)
I morgon måste jag upp tidigare för att köpa tyg och sen är det skola och jobba över med en inlämning! Få lite saker gjorda med andra ord =)

Så nu har jag haft min upp och ner svacka idag. Mår bra igen även om jag har en sjukt stor hemlängtan! Men nu 24 dagar kvar, vet att det är många som saknar mig där hemma ;)

/M

Kommentarer
Postat av: emma

trodde du ja ;P mohahaha ;D

2008-11-17 @ 22:26:36
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0