SNÖ!

Gick upp alldeles för sent idag, var ut i köket och så, sätter mig vid datorn och det varkade som att nedre delen av Sverige hade fått snö. Va fan tänkte jag att inte vi hade fått det!!
Men när jag för en stund sedan gick ut i köket igen och kollade ut genom fönstret så hade vi fått det :P Inte mycket men lite =)

Jag är så otroligt seg och omotiverad idag.. Orkade inte laga frulle, är väl dags för lunch snart`? Får se hur det blir.. Jag har iaf förflyttat mig frpn sängen till soffan är jag ligger med extra täcket jag har :P
Ikväll ska jag iaf baka pepparkakor så det blir väl min middag :P

Nä usch ska ta ett ryck snart.. Skulle behöva städa, eller mest plocka undan lite. Sortera all post jag fått.. Inte bara räkningar som tur är =) Värde check på Ica och på H&M =) Bra att ha!

Undra om det hjälper att bli pigg eller mer motiverad om jag lägger mig och drömmer mig bort ett tag? Drömma om heta saker nu när det är kallt ;D HAHA humorn är på hög nivå!


/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0