Dagens!

Blev inspirerad av en bloggerska, så jag snodde denna text även om jag tog bort kategorin BARN! Kände att denna var onödig för mig :P
http://whattowear.blogg.se/  Alexandra heter hon och jag tycker att hennes blogg är väldigt bra!

Humör: Lite små seg, men ändå glad och inspirerad.

Gjort:
Gått i skolan, köpt bastoppar och rosabandet disktrasor =) Även tränat idag =)

Planer:
INGA! Kolla på tv, eventuellt söka lite info till ett skolarbete, men ska iaf sova i tid idag!

Ser på: 
Sjukhuset är på just nu, men väntar mest på att top model ska börja =P


Lyssnar på:
Är det meningen vad jag lyssnar på just nu? :S Tyvärr inget, musiken på denna dator är inte så uppdaterad...


Läser:
Jag väljer livet av Sabine Dardenne, borde läsa textile sciense? Och lite annat till skolan..


Dricker:
Vatten... Ska ju vara duktig, men lite juice på morgonen och lite alkohol på helgen. Men dock inte varje helg, har ju gått och blivit lugn? :S


Äter:
Det mesta, visst tycker jag inte om allt.. Idag blev det ris med currysås och curry kyckling =)


Bästa:
Alla som ring/sms:at Grattis till mig idag =) Har ju namnsdag!

Sämsta:
Fortfarande proppmätt när jag tränade så ville bara spy under vissa övningar.. :S

Väder:
Underbart väder =) Visst det kom en eller två skurar men då satt jag inne =)


Nä ni jag ska nog hitta en annan lista.. Tyckte att det var lite luddigt detta.. Men man måste ju testa sig framåt för att kunna få det bästa.

Är bara att byta leverantör när förhandligen inte funkar ;D hahhahahaha Underbar lektion idag! (=insider skämt)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0