Dream girls!

Tycker att jag har städat nog idag :P
Om vi är här i morgon så är det fint då iaf, måste bara plocka lite i rummet!
Men jag har städat toan och köket så idag kommer bilder på båda, ja på hallen också =) Jag har varit duktig. Jag har även sorterat upp alla mina papper... Och då är det papper jag tog ut pärmen för att de skulle med hem under sommaren. Räkningar och papper jag samlade på mig UNDER sommaren. + kvitton och skit från inte vet jag och när jag flytta så klart, micron, fläkten och dyl.

Nä filmen väntar så ska ladda upp bilderna lite snabbt nu =)

Nä blir "bara" köket och hallen =) Tog tid att förminska dem nu så det går snabbt.. Och som sagt filmen väntar!





Älskar min lampa i köket och min M tavla =)
Och så måste man ju bara älska min diskmaskin =)
Enjoy!

/ M

Kommentarer
Postat av: emma

va fint de va :) men inge bilder på själv rummet va? när ska vi få se de då? ;P

2008-09-20 @ 13:07:48
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0