Fuck you I am a rockstar!

Visste inte alla det? Haha

Måste säga att jag har haft en riktigt bra bakisdag! Vet att jag har sagt detta tidigare idag.. Men jag gillar at skrika ut att jag är glad och gärna 10000ggr! :D
Vi skulle ha åkt och shoppat idag när jag är på sådant bra humör :P

Har iaf kommit på att jag behöver lite baskläder! Så i morgon efter skolan ska jag nog gå till hm =) hehe

Ja jag har bokat min tågresa hem över jul nu =) Pratade med syrran om att jag skulle komma till henne den helgen och sedan fortsätta hem till mamma och pappa på söndagen. Men hon kunnde inte den helgen =(
Så blir hela vägen hem, den 11 december åker jag!

Jag har även beställt resa till Alvesta! haha Av alla ställen tänker ni nu :P
Carro bor där men är ju väldigt nära växjö så jag hoppas att vi kommer in till stan också :P Så den 11 oktober åker jag dit och firar henne! Så nu måste jag hitta en fin present!

Nu är det bara nästa helg som är osäker.. Funderar på att åka hem då! Har lite hemlängtan + att inget roligt händer här iaf... Men samtidigt så ska jag kanske vänta 1 månad så kan jag vara med på Emmas inflyttningsfest?
Vi får se, är priserna bra så åker jag, annars så fixar jag en riktigt härlig helg för mig själv. Kanske göra min lägenhet till ett SPA!

Tänkte även bjussa på en bild på min gäster igår då jag ej är med på bild längre :P


Nä ska göra mig redo för sängen nu, har ju skola i morgon.. Riktigt SKOJJ!!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0