Gah!!

Känner mig uttråkad, fast jag kan hitta på 10000 stycken vettiga saker att göra. Men de är tråkiga så jag vill inte!
Har iaf skrivit en liten del av ett arbete i skolan. Vi skulle göra våran del tills i morgon så nu är det gjort!
Nu är jag uttråkad och trött också. Känner mig även hungrig igen :S
Inte länge sedan jag åt ju.. Ingen har sagt att jag är normal! Kanske är att jag absolut inte har småätit något idag =) Dock kännder jag suget efter ALLT! Men mest vill jag ha nötter av alla slag och russin =) SÅÅÅ GOTTT!!
Kanske ska överraska mig själv i morgon och köpa det ;D
Eller vill någon annan överraska mig? :P


Nä ska plocka ur diskmaskinen iaf och sen är det outsiders, Elin sa att det skulle vara bra idag. Så jag hoppas att jag ska få mig ett gott skratt, eller kanske en tankeställare?

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0