Happy Friday!

Nja, vet inte om jag tycker det..
Var skola på morgonen, som visst var helt okejj!
Men nu har jag nästan lite hemlängtan... Sitter/ligger här i min säng och har det ganska tråkigt. Man känner inte så många här som man bara kan ringa och träffa.. Har dessutom sovit lite middag.. Tröttast!

Ikväll antar jag att jag kollar på någon film som går på tv, jag har lite popcorn någonstans :P
Och bara väntar på att det ska bli lördag.. Nu önskar jag att jag hade ått och tränat tidigare...

I morgon skulle ju jag och Elin ut, själv tror jag inte att det kommer att hända tyvärr.
Pratade lite snabbt med Elin tidigare och hon kommer att få gå på antibiotika stackarn... Och hon sa att hon kunnde gå ut med sina uggs :P haha gumman då!
Hon kan ju gå ut nyckert och ha skoj, men att gå ut och ha ont är inte roligt. Så man får väl se vad som händer i morgon. Annars kankse vi kan ha en mysig hemmakväll =)

Japp min helg blir som den blir även om det hade varit skojj att gå ut så ä det inte värt att någon ska må dåligt av det. Vi får ta igen det på min inflyttningsfest istället då ;D
Tänk er, går inte jag ut denna helg blir jag nykter i 1 månad i sträck! Har nog inte hänt på en massa år :P haha Inte en bra remit.. Kanske är bra?

Nä måste äta något snart...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0