Härliga bakissöndag! =)

Har nog aldrig mått så här bra, jag är sådan som är seg på morgonen och vill mest liggai soffan eller sängen och kolla på tv och äta! Men idag är jag PIGG!!
Vaknar och uptäcker även att det är solsken ut =) Så halv 2 ska jag möta upp Ida så ska vi ta en promenad =)
Kolla om vi kan dra ner till stan så kan jag lämna tillbaka en film =)

Ja men gårdagen, jag har 1 kort på mina gäster!! Haha jag som alltid tar 100000 st kort på mig själv men inte nu längre.. Jaja dne bilden uppkommer senare =)
"Shoppade" ju i gbg igår.. Hade ju pengar för en gångs skull, kom dock hem till slut med vtå klännigar en t-shirt och lite krämer och strumpbyxor :P haha

Fick stressa lite när vi kom hem men jag hade Emelies hjälp så allt gick jätte bra =)
Maten blev god och sällskapet var roligt =)
Körde en lek där ett tag som var rätt så rolig, ännu roligare om alla hade vart aspackade vid tillfället ;P
Man ska säga ett ord och sen ska nästa säga ett ord som börjar på bokstaven som den andras ord slutar på! Förstod ni? :P
Och man har ju en "kategori" och vårat var sex, eller rellaterat med sex. Måste säga att det var rätt svårt där vissa gånger. hur många ord finns det på A? Och allt slutar ju på just A.. Blev ganska roligt ibland =)

Kvällen ute blev ganska "vild" :P Jag skulle självklart "head banga" hela tiden, mitt hår var inte så snygg på slutet, men det kan ju ha att göra med att jag var rätt het där ;P
Fick dansa loss och kasta en lite parfymflska på en person så denna började blöda också :S Det var inte meningen, skulle bara vicka på den fram och tillbaka, men jag höll bara i korken så resten bara flög! jaja var ju inte som att någon dog eller behövde läkarvård ;P
Slutet av kvällen fick jag även dansa till en av de långsamma låtarna på slutet, med Ida =) haha
Men roligt hade vi =) Var bra att jag fick sällskap på bussen också =)

Ja måste berätta en rolig sak, vi kolla upp på "mitt" fönster och jag undrade vad det var som lös i köket? Och hade jag dragit ner persienerna? Sen slocknar ljuset!!! Skrek till Ida att hon måste följa med upp!!
Men sen kom vi på att det inte var mitt fönster jag bor i nästa port :P haha
Jag blev lugn och gick upp själv :D
När jag väl hade lagt mig så hörde jag regnet, det snurrade och jag slocknade!

Så nu pigg och glad =) Ska göra mig i ordning för pomenix nu =)
Och förlåt för mitt aslånga inlägg... Ibland måste man få skriva av sig lite =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0