Hemsk dag!

Gårdagen.. Jag drack up allt min vin.. Det säger väl allt?
Varken jag eller Elin hade druckit på ett tag så båda var riktigt på lyset, fast jag var lite värre då jag har största minnesluckorn!
FYFAN!

Vi gjorde vissa missar igår också :P hahaha Lute roliga minnen har jag också :P
Var på toan när Elin börjar skrika att telefonen var sönder!!! Den är ju ny.. Jaja hon tryckte på alla knappar och till slut sa jag till henne att vi testar att byta simkort?
Vad hjälper det?
Efter mycket fifflande och vi fick inte ut simkorten.. Så upptäckte hon av/på knappen :P HAHAHAHA Hon hade tryckt på fel knapp hela tiden :P
Och som ni märker så kan jag fortfarande inte skriva riktigt.. Tittade på min sms sedan igår.. Stavfel andra konstiga ord plandade stora och små bokstäver, punkter och dyl fanns inte! Minns att jag satt ochskrev men såg inte vad det stod på skärmen. Allt var suddigt :P Jaja jag fick mig ett gott skratt idag iaf! Och nästa gång jag går ut ska jag nog gömma telefonen :P

Ja men iaf. Vi går från krogen vill slippa garderobskön ochså... När jag sitter på min buss upptäcker jag att min syn börjar komma tillbaka och ser hur mycket klockan är! hahaha 01.10!
Ringer Elin och säger åt henne att kolla på klockan.. Vi fick oss ett gott skratt iaf :P
Var nog lika bra att vi åkte hem också! Tycker även synd om mina grannar! Vet att jag snublade upp för trappan. Uscha!

Nä nästa helg blir lite nyktrare =) Och så kommer ju Eve hit =) Skit roligt ska det blir. Och rolig att vi ska åka in till Göteborg på dagen och SHOPPA! Iaf så ska jag kolla efter en jacka, höstskor och en ny partyklänning =)

Ja nu tänkte jag göra varma mackor! Har inte ätit idag.. Om man inte räknar med lite chips och salta kex som kom upp igen...

Man mår som man förtjänar!!
I morgin börjar jag och träna bort den äckliga alkholen och gör plats för den som ska in igen!
Nä usch, ointe roligt att må så här dåligt! Jag är det som är uppe och skuttar 8 på mogonen och drygar!
Ja sista grej här nu, hade skit fint väder idag så ÅNGEST!! Tänk vad härligt det hade varit att gå ut och ta en promenad med solen i ögonen =)

Nu HUNGRIG!!

/M

Kommentarer
Postat av: emma

ja du får börja använda dom du me :P

men ja har mina typ när ja kollar på tven oså..

inte ofta lr, men borde nog göra de för att inte försämra synen mera..

2008-09-22 @ 00:04:20
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0