Hey hey!

Så jag beskriver en låt, ahh man bara njuter!

Jaja iaf, igår var jag hos Elin och kollade på film och gottade oss =) Hadet det riktigt trevligt, hade mycket att parat om efter en hel sommar ifrån varandra!
Åkte hem så jag var väl hem 20 över 1 något, då var man trött, men låg vaken ett bra tag tils jag däckade. Är lite ovant att bo ensam igen och faktiskt känna sig trygg! Underbart!

Idag så vaknade jag lite sent.. Vi sa att vi skulle vara vis knallen vid 12 tiden, men jag vakna 11... Duschade håret och slängde på mig kläder och ringde Elin, skulle ta 12 bussen.. Sminkade mig och försökte fixa håret och sprang :P haha jag hann iaf :D
Köpte lådor som jag ska ha mina underkläder i =) Finns ju inga lådor här.. jag köpte även galgar, men måste nog köpa fler :P haha Mycket kläder och för lite plats ;D
Hittade mycket fint också, men jag ska INTE köpa nå mer kläder på ett tag nu... Sparar hellre och köper mer på en gång ;D

Har örjat packa upp allt i kassarna, men nu ser det ut som ett bombnedslag! Ska väl fortsätta någon gång snart, men fick så ont i ryggen!
Får ju ont på ett ställe då jag lir stressad och vill få mycket gjort på en gång.. Så vilar den lite nu och kollar på One three hill =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0