Jepp, I am a model ;D

Var någon idiot som skrev och frågade om jag var det... Jaja kanske inte ska kalla honom idiot och isället GENI! haha

Kankse skulle vara snygg som modell ja ;D hahah

Jaja men nu har min kära Emma påpekat att jag lovat att ge en bild/dag på min "nya" lägenhet.. Gårdagen var lite knasig och så, men då kan jag väl säga att idag visar jag två då? =)
Detta betyder då att jag måste städa idag! På en fredag och allt, men jag har ändå inge festilga planer ikväll!
I morgon däremot :D PARTEY!

Ja hon ville även veta vad en "DUGGA" var! Detta är ett litet test som våran lärare har knåpat ihop som vi ska göra idag på internet! Och bara på 30 min!
Om man får Godkänt på detta så får man 3 extra poäng till den ordinarie tentan och det = lättare att få Godkänt på tentan =)
Men kan dock inte få minus poäng som tur är så man behöver ju inte vara allt för nervös idag :P haha


Nu måste jag fixa det sista och dra till skolan, har labb idag!
Ganska skojj egentligen, men idag är jag såå trött! Har drömmt mardrömmar hela natten och har just nu sprängande huvudvärk! Ingen som vill hålla mig sällskap nätter som denna? Usch jobbigt har det varit att vakna skräckslagen hela tiden!

Hoppa på en bättre dag iaf =)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0