Lördag!

Just nu känns allt underbart =)
Bara längtar tills nästa vecka =) haha Är lördag och jag längtar till veckan :P
Ikväll ska det bli roligt och härligt också så klart, ska hem till Elin och vi ska äta en massa skit :P Jag har chips och dipp och har även cola med mig till sjuklingen =)
Vi ska kolla på pirates of the carrabien? Hur stavas det? Filmen går iaf tv 4+ så vi slipper lägga ut pengar på film :P

Ja idag har jag även tränat och i och med det kommit upp i min kvot för veckan. Har sagt att 4 ggr/vecka ska vara bra.. Får se hur det blir nästa vecka :S
På tisdag kommer ju min soffa =) Är om jag tränar på dagen kanske.. Och om jag har tur så kommer Carro till mig nästa helg =) CRAZY! Är ordet som beskriver oss tillsammans ;D
Säger bara Carros 18 års dag ;D hahah
Underbara "minnen" ;D

I morgon när jag vaknar icke bakis :D Ska jag fixa lite i lägenheten.. Har sagt det i några dagar nu men det har liksom inte blivit av tyvärr.. Men de ska ju komma och fixa min ytterdörr i veckan så tänkte att det måste ju se snyggt ut nu snart :P
Ska ta ner resväskorna, flyttlådorna och kartonegn till micron i källaren också. DAMMSUGA!!
Till och med pappa skäms över mig :P haha Har inte dammsugit upp all skit som kom när pappa borrade hål i väggarna...


Ja jag badade idag =) Hade ju min "tvål" från lusch och den doftade ljuvligt! Tänkte att bara för att det inte blev någon utgång kan man ju få njuta av ett varmt bad och göra sig lite fin =)
Så ska fixa håret lite nu, ska dock bara platta det!

Ha en underbar lördags kväll, mys som party =)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0