Make Up!


Mitt underbara smink! Upptäckte detta när jag var i USA hos syrran. Hon hade köpt det och jag fick testa. Jag blev kär! Så jag beställde ett startkit med borstar och två små burkar med två olika färger och solpuder. Det sistanämnda har jag fortfarande kvar av =)
Och nu börjar det ta slut... Jag har slutat med det 1 gång innan och då blev min hud förjävlig!! Det var mina värsta 3 månader, jag försökte allt med skrubb och verkligen vara duktig att tvätta bort mitt smink jämnt!

Så vid julen förra året fick jag en ny burk av syrran =)
Detta är dock rätt dyrt om man tänker på vad en vanlig foundation kostar (130:-) Detta kostar närmare 400:-! Ska kolla om det finns på tradera :P haha

Nä ska göra mig i ordning nu, ska ju på stan och så. Sen ska jag städa idag och tvätta och så klart färga mitt hår =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0