Märks när man har tråkigt...

För då bloggar jag ovanligt mycket.. Har gentligen inget nytt att säga, har bara TRÅKIGT!
Men i morgon får jag träffa Elin och ska hyra film =)
Hennes fot är inte i det bästa skicket så vi tar dte lungt! =)

Pratade med Carro idag och hon kanske kommer till mig nästa helg =) Skulle vara otroligt skojj eftersom Elin åker hem till Sundsvall. Vem ska jag annars umgås med under hela helgen? :P haha

Pratade även med mamma nyss. Hon är fortfarande super stolt över sina stövlar hon köpte i måndags. Hon hade även hittat likadana på en annan affär för flera hundra dyrare :P
Farmor mår även bra =) Hon har ont men under omständigheterna så mår hon bra =) Och läkarna sa att allt såg bra ut, så vi får hoppas på det!

Nu börjar iaf filmen jag skulle se, så säger god natt nu!
Men man vet ju aldrig om jag får skit tråkigt under en reklam och skriver lite onödigt rabbel igen :P
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0