My singel problem!

Att sitta på toan och upptäcka att toapappret tagit slut och mer finns i städskrubben.. I köket!
Ingen man kan ropa på som kommer springades med en ny rulle!
Nä nu måste jag ta och köpa lådan jag ska ha på toan så jag alltid har en extra rulle där!

Vilka problem jag har va?
Känndes ganska bra att mitt problem var å litet, betyder ju att allt är bra då kanske =)
Idag var jag i skolan, typ.. Eftersom att jag har vänt på dygnet i helgen var det svårt at sova igår, så kom knappt upp i morse! Fick nästa sprnga till bussen..
Gick iaf bra, höll mig vaken under hela föreläsningen =) Och sen pratade vi lite om uppgiften som vi ska göra i skolan. Uscha vill inte! :P
Efter det så åkte jag och Emelie till Knallen och jag köpte en vattenflaska :D Mycket fin kan jag säga, sådant måste man ha om man tränar =)
Tänkte även köpa spegeln som jag ej fick hem själv då Emelie hade bil, men den var slut :(
Så vi drog på MAX och åt lunch :D haha
Åkte hem och tänkte att jag absolut inte får somna.. Det är lika med inte somna ikväll som betyder jag vänder på dygnet igen!

Sen tränade jag =) Styrka/Medel. Börjar bli mitt pass de :P Mycket roligare med lite mer styrka än en massa hopp då jag har lite små problem med mitt knä. Idag ville det dock inte så bra..  I början av passet vek knät sig några gånger innan det blev lite stabilt.. Fick även ont i vristen.. Jag tänkte bara.. En grej efter den andra!
Nu känns det bra igen, så får hoppas på det bästa =)

Ja, idag fick jag bekräftat och jag får besök nästa helg =)=)=)=) :D
Hade bjudit in Eve på min inflyttningsfest och hon sa idag att hon jätte gärna ville komme =)
Men det betyder också att jag måste säga till Carro att vi får skjuta upp hennes besök hit.. Men är ju lite närmare och billigare för oss att åka emellan =)
Så nästa helg smäller det :D Blir även Göteborg på lördagen för lite shopping =)

Just nu känns det som att veckan kommer att gå snabbt, jag är ledig i morgon och på torsdag, men känns som att jag har lite att göra. Ska satsa på att plugga en massa då vi har en Dugga på fredag..
Så i morgon blir det först en promenad till Ica Maxi för att köpa lite frukost grejer och sen hem och äta fulle så klart ;D Sen ska jag vara duktig och dra till skolans bibliotek och sitta där och plugga =)

Nä skrivit alldeles för mycket, känner mig glad och pigg samtidigt som jag skulle kunna slockna på tangentbordet.. Övertrött heter det!

Sleep tight!
/M

Ps: Blir ju första utgången här i Borås för terminen i helgen ;D Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0