Mysiga drömmar =)

Ja vad en "god" natts sömn kan göra för humöret =)
Jag blir ju så där super deppig och förbannad när jag för för trött..
Men nu känns allt bra igen =) Sov till kl halv 1 idag.. Uscha känns som at dagen bara flög bort men det var skönt!
Jag hade även väldigt härliga drömmar =)
Inget jag tänkte berätta om dock :P hahaha

Nä om man ska ta och göra sig i ordning och ta en promenad? Måste även fixa lite annat..
Inget träning idag, vilken känns bra :P Har träningsvärk i armarna typ.. Så en lång promenad är nog bra för kroppen nu för att slappna av i musklerna lite.

Så forget allt som jag skrev i förra inlägget, trötteheten som pratade :P
Jag är pigg och glad idag och "full" av energi!

Ha en bra dag =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0