Nothing can stop me tonight!

Fullt ös ska det vara =) Köte en flaska vin idag + att jag har kvar i en annan + två cider ;D Men jag lovar att allt kommer inte att gå i ;P
Köte även ögonskugga och hårspray, roligt va? :P
Nu ska jag ta och ära något innna jag sminkar mig och väntar in Elin, hon kommer väl efter 7 något skulle jag kunna tro! Så jag har inte mtycket tid på mig såg jag nu :S

Ja Emma.. Du kan då inte sluta klaga! :P
Jag sa 1 bild/dag, hur många lade ja in på igår?? haha Men jag har iaf städat rummet nu så kankse knäpper kort ikväll och lägger in dem i morgon om jag orkar då ;P

PARTEY PARTEY!

/M

Kommentarer
Postat av: emma

oj då, hade nog inte läst så noga då ;P

men ja väntar ja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

2008-09-21 @ 12:34:40
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0