Och här kommer resten =)


Ja denna bild ville ligge här, detta smällde jag i mig till filmen ikväll.. Lite ångest, men bara lite :P Så i morgon blir det att ta i på passet och bränna bort de här skiten :D

Kände mig iaf snäll så nu har jag fixat de sista bilderna och de kommer här =)

Denna låda på slutet är jag lär i! Har ju denna i min hylla fast i mer svart ton, snygga och man får plats mycket bra i dem och kostar bara 50:-! Jag hade iaf tur när jag köpte denna idag. Det fanns bara denna färgen kvar, tur att jag hade bstämmt mig för den innan då :P
Den är mer i träfärg, och har ju krokar- och hyllor i trä så funkar ju utmärkt =)

Nä ska nog sova snart även om det är fredag! Tänkte att jag skulle raka benen och så på morgonen så slipper jag på eftermiddagen.. Sak ju träna mellan 11-12 och sen direkt till stan. (efter att ha duschat så klart ;)).
Så vem vet när man kommer hem? Så är min idée var skit bar tyckte jag + att jag hinner äta frulle i tid utan att må illa på passet =)

Nä sov så gott =)
Och Emma hoppas att du får en trevlig kväll =)
And shake some as for me! ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0