Plastik operation?

Sitter och kollar4 på en dokumentär om två 16 åriga tjejer som vill plastikoperera sig.
Visst jag dömmer ingen som vill göra detta, men jag tror ändå inte att man är mogen nog att ta ett sådant beslut vi 16 års ålder. Tänker jag tillbaka så vet man ju själv hur osäker man var över sin egen kropp då!

Ena tjejen är lite överviktig, och hon känner att opertaionen är en snabb lösning!! Men sa nyss att hon har gått med på att testa att gå på gym i 6-9 månader! GRATTIS säger jag!
Tänker själv när jag var 17/18 år, jag slutade äta godis och försökte att inte småäta hela tiden och åt inte upp alla andras fika :P haha
Men jag gick även på långpromenader väldigt ofta. Dessa varade i 1-2 timmar!
Och detta lönade sig och jag gick ner 10 kg!! Jag vet det är skit mycket. Jag gjorde inte så överdrivet mycket. Men jag hade även innan gått upp väldigt mycket i vikt.

Idag är jag dock inte lika motiverad :P Men jag har iaf börjat träna igen och detta känns underbart =)
Nu är det inte de fjuttiga promenaderna utan riktiga pass som gäller. Nu vill jag forma kroppen, få muskler och känna mig stark i kroppen!
Nu gäller det bara att komma in i bra matvanor! Har aldrig varit riktigt bra på det där... Och svårare är det när man bor ensam! Har börjat att bli bra på att äta frulle varje morgon iaf =)
Sen så blir det en blandning av lunch/middag.. Ibland lir det en macka?
Detta gör ju enbart att kroppen inte orkar jag vet, jag kan det där. Ibland är man bara lat!

Nä man ska vara glad att man lever =)
Tycker att jag har avrit rätt positiv idag!
Och då känns det ändå som att jag håller på att bli sjuk! Ska sova bort det nu snart =)
Opptimist, JAVISST!

Ja jag har ju lovat lite bilder här ett tag nu på min lägenhet... Men eftersom att jag är lite seg av mig och har varit lite lat på att städa så får ni 1 bild i taget :D haha
Bara att sopa skiten till det hörnet när man ska fota nästa ;D

Aja, här kommer det iaf!

Min "hyllvägg", mycket saker men jag tyckte att det såg okejj ut iaf =)
Ser ni min lilla bebis då?
Är ju allergisk mot pälsdjur så jag har ingen katt som Elin, jag har ett bonsai träd ;D hahaha


Här har ni även mig :D
Snyggast.com! Kom knappt upp i morse, kanske syns på ögonen.. TIERD!
Sen så min underbara frisyr! Höll på med den i timmar! Ja jag sov ju flera timmar så det måste ju räknas med ;P
Satte upp i tofs och så när jag tvättade ansiktet och sen satte den kvar ganska bra :D
Dock väldigt inpad att mina jumbo finar inte syns? ÄLSKAR min kamera ;D
Ja nsygg tröja va? Syna kanks einte så mycket men gav 90:- för den :D Den ni!

Nu ska jag ta och lägga mig! Hoppas att jag inte pratade alldeles för mycket strund nu här :P
Men skriver mest för att få skriva av mnig lite tankar och så! =)

Sov så gott!

/M

Kommentarer
Postat av: emma

en bild, va de allt vi fick de av lägenheten?

och du vad är "dugga"?

nä nu ska Emma hoppa i säng och sova..

puss, natt i natt

2008-09-19 @ 04:00:24
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0