Ps: I LOVE YOU!

Oj, det var en bra film!
Dock sitter man här och bara längtar efter någon.. Man känner känslorna, men ändå inte.
Sitter här själv i min underbara soffa, aldrig har jag känt mig så ensam som nu, jag har alltid trivs som singel och på ett sätt gör jag det även nu. Måste vara så att man påverkas av att alla har någon nu. Så när de umgås vem är jag med då? No One!

Deprimerande inlägg va? haha Inte det som är meningen, men ibland saknar man att ha någon.
Det gör nog alla ibland.
Längtar även hem lite, efter att ha bott hemma i tre månader med ljud och rörelse 24/7 så är det annorlunda här. Man kan ju inte bara få för sig att åka hem till mamma och pappa.. Kostar alldeles för mycket pengar och man kan inte direkt åka över dagen.. Och kompisar och familj kan inte heller komma bara ändå!

Nä nu ska jag lägga mig ner i soffan igen och kolla lite mer på tv, och kanske bli på bättre humör! =)

/M

Ps: I MISS YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0