Sakta men säkert

Börjar bli finare och finare här i lägenheten =) Jag däremot blir noig bara fulare och fulare ;P
Gjort det stora, är mest en MASSA små plock kvar nu..

Tänkte en typiskt singel tanke för ett tag sedan när jag råkade se mig själv i en spegel... Tänk om de som kommer med soffan är snygga killar? Och jag ser ut såhär.. Så nu gäller det vad som ska prioriteras.. Väldigt fint och snyggt hem eller en snygg jag? Så om det nu kommer två gubbar blir jag ju besviken om jag lyckats göra något åt mitt egna yttre!

Ska iaf laga mat nu, är så otroligt hungrig och tänkert på allt gått som finns att äta här i världen! Sen får jag väl fortsätta med städandet/plocket, eller försöka fixa till mig litegrann iaf? ;D
Typ sätta på mig en bh och kamma håret =)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0