Sjuk?

Måste säga att jag börjar bli orolig över det... Har varit otroligt trött idag och huvudvärk!
Gick aldrig till bibblan och pluggade idag, var för seg upp ur sängen och sen m´behövde jag gå till affären och köpa frukost, blev dock att jag tog bussen tillbaka :P Handlade för mycket!
Nu har jag ätit mat, är inte ofta jag stäle rmig och lagar något så det var underbart gott =)

Jag ska iaf träna ikväll, om jag bilir sjuk så händer det inte idag iaf och jag fortsätter att träna då. Har ju sgat 4ggr/vecka! Idag känns det dock att jag inte har tränat alls de senaste veckorna och baar smällt i mig onyttigehter.. Min mage är inte samarbetrsvillig!

Nä nu ska jag duka undan här och sätta mig och plugga. Måste tänka på duggan på måndag och ska ju träna torsdagskväll + att jag har lektion fredagmorgon!

Nä, Wish me luck!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0