Tränade =)

Japp, jag var ju osäker på om jag skulle dra iväg eller inte.. Men jag tänkte ska jag aldrig iväg och träna själv? Det kommer inte alltid vara någon som sparkar mit i arselet och får dit mig. Tänkte även att det kommer att kännas så skönt när jag väl ligger i sängen sen ny duschad =)

Var riktigt roligt iaf, blir nog något jag vill gå på varje vecka =) Men vill även testa ki box också!

Ja har ni varit med om den där känslan när man råkar komma över en bild och man tänker bara:
-Tänk att få vara i hans? armar/sällskap just nu.
Man bara smälter. Och jag kan säga att det är de tankarna som får mig genom dagarna :P haha
Att vara singel är inte lätt, eller jo det är egentligen skit lätt.
Men efter ett tag som det nu har gått för mig saknar man sällskapet. Att bara ha någon som ligger brevid en.. Jaja den dagen kommer den också.
Även om jag själv "ger upp hoppet" om detta så hoppas jag innerst inne ;) Men jag letar inte då blir man bara besviken när det aldrig blir något!

Nä nu ska jag mysa lite med min snuttefilt =) Ska väl ta och laga kalle kanin någon dag så han också får sova med mig =)

God natt =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0