Uppryckning!

Ställde in mig på att detta skulle blir en tråkig dag och en tråkig helg, så jag vägrade at kliva upp i sängen idag..!
Vid 11 gav jag upp osmande ändå vid 23 igårkväll!
Åt frukost och sen slog det till igen.. Ont i magen som satan och sedan kom huvudvärken! Så gick och lade mig igen!

Nu har har jag dock bestmämt mig!!
Ska dra upp mig nu och fixa i ordning mig och dra til skolan och skriva ut massa skolpapper. Har dock inte bestämmt mig förom jag ska köpa spegeln på öb än.. Inte dyr men osäker..Måste ju ha något att göra i morgon med :P

Jag har hittat min kamera laddare iaf =) Så senare kanske det blir någon bild här på min nya lägenhet =)

Nä uppryckning var det!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0