Utelåst =P

Min älskade bästis ringde igår kväll och sa att hon hade låst sig ute, tror ni att jag skrattade då eller? :P
De håller på att sälja lägemheten och då har mäklaren fått en nyckel och just den som går till porten. Och Emma hade ju tvättstuga och henns pijkvän var ej i stan.
Ska ner och hämta tvätten och ställer upp dörren med en kvast, men vad har hänt när hon kommer upp igen? :P HAHAHAHAHAHA
Någon har tagit bortkvasten och där står hon :P
Och hon hade iaf tagit med sig HEMTELEFONEN :P Men ciggen hade hon glömt! haha Tyckte att det var så roligt!

Jag är uppe i tid idag, jag har väl nästan aldrig kunnat sitta vid datorn såhär förut.. Ska äta frulle snart kan ju inte äta för tidigt för då blir man bara hungrig direkt igen i skolan.

Nä GOD MORGON =)

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0