Utflykt och lunch på stan!

Som sagt, häriga bakissöndag =)
Gick ner mot stan med Ida och tänkite ta och köpa en kaffe eller dyl. och sätta oss i parken, inget var öppet som vanligt i denn stad :P
Men vi hittade ett cafe vid ån? Så vi satte oss där, blev isthe och räksmörgås för mig och Ida tog en köttbullesmörgås och varmchoklad =) Ångrade mig lite senare att jag inte tog något varmt..
Solen lyste och jag trivdes =)

Vi gick genom parken här i stan, har inte gjort den än och har ändå bott här ett år.. Gick även till Annelunds parken och det var riktigt mysigt. Blev dock riktigt törstig på slutet.. Är ju ändå bakissöndag och även om jag inte mår dåligt så är jag törsig som en, ja vad dricker mycket?

Tog lite bilder iaf =) Kom på att jag inte borde dra upp dragskedjan på min tröja då mitt hivid ser ut som en boll, men detta bjuder jag på idag =)


Höll på att tappa balansen först, men jag fixade det till slut ;D

Jag var GLAD :D

Jag visar vad vi trodde hände i dessa buskar ;D

Annelundsparken =)
Där fanns dt en lekplats så vi gungade lite =)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0