Good Mordning Sunshines!!



Här sitter jag och sniffar på blommorna!

Eller INTE!! Vad är det för sug väder?? Det skulle ju vara fint till påsk.. Eller var det idag det skulle vara fullt fram till 12?
Vil ha sol, mår så mycket bättre då, och då jag håller på att bli sjuk (?) är det ganska bra med något som piggar upp...

Ska iaf skriva på vårt X jobb nu.. Upp i tid! Och jag låg inte och drog mig mer än "lagligt", 8 skulle jag upp så ställde klockan både halv och prick. Så fort klockan ringde åtta satte jag mig upp!
8 minuter senare är jag nere i köket! (lät som lång tid, men hann klä på mig, sätta upp håret, gå på toa mm) Man är lite små seg på morgonen...

Så nu ska jag säta fart 12 ska vi höras och kolla hur det går..
Det kan hända mycket på drygt 3 timmar:

 * Jag har somnat, dreglandes på tangent bordet?
* Jag sitter och grinar, klarar inte av skolan längre...
* Jag har skrivit klart min del och är överlycklig att det faktiskt blev minst, MINST 2½ sidan..
* Jag ligger och spyr någonstans.. (japp jag mår illa idag också...)

Jag hoppas på punkt 3! Men man vet aldrig kan bli lite av både 2&3.. Fast jag grinar inte för arbeten, kan snyfta lite istället ;D


Kommentarer
Postat av: emma

Lycka till honey :)

2009-04-08 @ 10:14:46
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0