Jag får jobba idag =)

Inte alla som blir glada över att få jobba inte!!
Men nu är det så att ju mer jag gör ju mer effektiv är jag, och nu är man sååå förslappad... Har ju knappt varit nå skola så man gör inget istället...
Så skönt att få lite extra pengar också, så jag hoppas att jag får jobba lite nu så man kan spara lite till sommaren!
I sommar ska man leva som en drottning ;D haha
Nä men det kanske blir så att jag blir bjuden utomlands så måste ju spara ihop till fickpengar själv =)
Hoppas att jag kommer att kunna åka, så otroligt länge sedan man var utomlands nu!

Men innan jobbet ska jag förbi ÖoB, de har väldigt billigt godis =P Måste ju fylla påskägg jag med.. Fortfarande fattig student! Sen måste jag även förbi systemet ;D Party på lördag och fick reda på igår att systemet har ju inte öpet nå mer i helgen.. Hade inte tänkt så långt =P

Nä om man ska få på sig lite mer kläder =) Sen kanske lite mat?
Måste jag ha med mig mat till jobbet kankse? Ups!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0