Små krasslig..

Och egentligen är jag inte förvånad.. Jag har ju världesn sämsta imunförsvar och jag var ju med sjuklingen Emma i måndags... Blev sjuk mellan tis-ons..

Jaja var ju iaf till Borås, har inte så mycket att säga om detta.. Orkar inte klaga för mycket!! =P
Bilresan gick OK! Förutom när vi ser skylten 9 km kvar till Gävle och jag säger till Elin att hon DEFINTIVT kommer att hinna med tåget..
Bilen lägger av och vi står där på vägkanten... Ca en halvmil fårn Gävle...
Pappa kom och rädade oss iaf, men Elin fick ta en senare tåg! Så nu pratar vi inte mer om detta heller =P

Idag ska jag jobba =) Bara mellan 16-19, men många små bäckar ni vet ;D
Måste egentligen till bibblan också.. Men jag mår fan inte bra just nu.. Tagit en Ipren och hoppas att det går över för om 4 timmar ska jag ju jobba..

Men trots att jag är sjuk och inte sover så btra hade jag iaf en underbar drömm i natt =)
 Den tänker jga inte heller prata mer om =P Vilkjet underbart inlägg jag skriver..
 Ska försöka att fixa iordning mig nu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0