Sol, underbara sol =)

Är superfint väder idag och jag ska faktiskt gå ut och lägga mig nu =)
INte i bikinioch så utan bara lägga mig för att känna värmen =)

Gårdagen fick lite vändningar kan man säga!
Jobbade ju och det var riktigt trevligt =) Sen skulle det vara någon afterwork grej inne på gallerian, men alla på jobbet hadfe hoppas av med Wickan blev sugen igen så jag följde med henne =)
Fick snittar och ett glas vin =) Men blev lite mer så klart för 20:- glaset =) tjugo över elva åkte W hem med bussen och jag gick faktiskt hem =)

Pratade med Elin och vi skulle boka flygbiljetter... Ble inga till slut..
Vi har ju hittat så vi bara skulle behöva betala 60:- tur och retur! Men sen behövde  amn betala ca 300:- för bara bagaget.. Så då blev det inte så billigt längre! Så vi sket i det och fixar detta senare =)
Vi ville bara ta detta ändå, även om vi inte vet om vi kan åka då än! 60:- åt skogen är ju inget!!

Jaja nu ska jag ut i solen iaf =) Ska jobba idag också, men Wicktoria igen =)
Måste även hinna med att laga lunch/middag?..

Ha en trevlig dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0