090802 Morning!

Sitter påklädd och klar för jobbet! Bara frullen som saknas i min mage..
Ska testa pappas hemgjorda marmelad/gelé =) Mumma!



Gårdagen blev iaf riktigt trevlig hemma =) God mat och supergod efterrätt, kan ju vara för att jag gjorde den ;D
Sen så gjorde vi Irish Coffe =)
DOCK! Blev det lite knasigheter på kvällen.. Bråkade lite med bror min =P Var väl mest på skoj, men han blev nog rätt sur för precis när jag somnade kom han in på mitt rum och sa att jag skulle be om ursäkt! 

NO WAY!
Så då hade han gömt min data och han skulle inte berätta vart den låg... Var för trött för att bry mig.. Dock skrek jag lite åt honom fårn sängen =P
Hittade iaf datorn nu på morgonen =)
Ja, en liten sak måste jag ju påpeka här.. jag är inget monster som inte kan be om ursäkt! Det jag hade gjort var att sätta lösen på datorn så han inte kunde sitta mer vi den, och han fick ju inte det för päronen heller för han åkte iväg på simläger i morse! Detta var vi elva på kvällen..

Jaja ska iväg snart! Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: emma

tack ska du ha:)

nej den sitter bättre o bättre för varje dag som går ;P haha..

nej de gjorde jag inte.. mös med familjen ja:)

ha en bra dag på jobbet :D

2009-08-02 @ 11:00:03
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0