090811 - The latest!



Har ju inte visat de senaste pics:en =)
Är fån i fredags då jag och Malin var i Öregrund, sen är det "skumpa", öl och nagellacks pillande på lördagen =)
Och till slut! Mina älsklingar som har kommit till butik idag =)
UNDERBARA!!!

Får in så mycket fina skor just nu och att man inte kan köpa alla är riktigt tråkigt!!
Men mina nya höst/vinter skor blir iag dessa, ett par platta vagabond i mocka och ett par skinntövlar med klack =) Sen får det inte bli några fler =) Har ju två av mina favortiter från förra året också =)

Måste säga att det 'är riktigt trevligt att ha fått lite fler besökare och folk som kommenterar =)
Dock är det lite roligt hur statestiken hoppar... Det är "bara" varnnan dag jag har "många" besökare ;P haha Men jag är glad ändå =) (Kan ju vara min dåliga uppdatering... Försöker att vara duktig!)

I morgon blir det iaf jobb igen sista dagen innan jag är ledig en dag =)
Är fortfarande full rulle, men butiken börjar bli riktgt fin och jag längtar faktiskt till hösten! I morgon är det väldigt mycket smågöra, sista touchen!

Ska sova strax så jag orkar upp i morgon =)

Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0