090813 - Vandrande ballong!

Usch vad hemskt det är att ha mens... Ser ut som en vandrande boll idag...
Sen att jag är skit trött, halvt sjuk och allt sådant gör inte saken bättre!
Tänkte att jag skulle städa upp lite här och slänga in en maskin i tvättmaksin samt gå ut och gå en preomenad! Men sen tog jag en glass.. Bra va? Känner sig skit fet och äter glass...
Lång promenad blir dte nu =P

Nä sa väl sätta fart så jag hinner med två maskiner idag iaf =)

By the way!
Hade en riktigt trevlig dag med tjejerna =) Blev jag, Johanna, Hanna, Eve, Emma och så klart Thindra =)
Fick både mata och byta blöja på henne idag =) Sååå underbart söt dessutom!
Vi slogs lite om henne där ett tag =P hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0