090814 - Jag erkänner!

Idag så gick det upp för mig.. Det är inte bara lite tandvärk mm som gör att jag mår som jag mår...
Jag är sjuk! Japp, men med lite Ipren känner jag mig nästan som mig själv =)

var på IKEA och lite i köpcentrat idag med Emma och Eve och thindra så klart =) Mycket trevligt! Sen jobbade jag mellan 16-19 eller innan dess så sov jag middag =P Är man sjuk så är man =P
I morgon blir det jobb hela dagen och sen party! Har inte bestämmt migf om jag åker till Eve direkt, får se i morgon om jag honner packa eller inte...

Jaja jag är skit trött och Iprenen börjar sluta verka så ska somna snabbt nu =P Man får ju inte äta för många på en dag, räcker med två =)

Good Night & See Ya When I See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0