090816 - Lite tankar!



Nu när hösten börjar närma sig så börjar också jag fundera på vad jag vill göra..
Vill jag ut på arbetsmarknaden bara, vill jag då vara kvar i Gävle eller dra till Sthlm (sthlm är nästan spikat just nu), eller varför inte Gbg som jag alltid har velat flytta till..

Eller vill jag tillbaka till studierna, ångrar lite att jag inte fortsatte med tredje året i Borås, men funderar på att söka till nästa år isället =)
Hinner jag jobba lite innan och kanske bi sthlm ett år eller så..

Sen vill jag även ut och resa, finns så många ställen jag vill till, men blir väl en sista minuten om två veckor iaf =) Shit tiden bara springer iväg!

Just nu är det iaf jobb, har ju vikariat augusti ut och kanske september.. Sen får tiden utvisa vad som händer..
Alltså tillbaka till verkligheten.. Jobb, ska upp tidigt i morgon så måste sova nu..
Egentligen skulle jag kunna skriva av mig ordentligt nu, men ska skippa det!=P

God natt igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0