090824 - Trött, så otroligt trött..

Gick och lade mig i tid typ igår och är så här trött.. USCH!
Svider i ögonen och allt.. Får man ha mjukisbyxor på jobbet?

Nä dets ka nog gå bra!
Efter jobbet ska vi även gå coh boka resa =) Jag har lite funderingar och sådant, det största kravet jag hade var att det skulle vara varmt och sol! Måste kolla upp detta mera då jag kollade igår och då står det att det regnar lite då och då.. ?
Annars är stället jätte fint och jag tror att vi kommer att få det underbart där!
Är bara vädret jag är lite osäker på, jag vägrar åka utomlands och inte kunna njuta av solen!
Då man missar hela sommaren i Sverige vill man ha lite "färg" på sig när man åker! Vi åker trots allt inte på en weekend till en storstad!!


Nog om detta! Jag är fortfarande skit trött...
Skrev jag igår igen? Gick iaf skit dåligt på Bingo Lotto.. Ingen vann och jag satt bara och klagade på Lotta :P Men vi hade det trevligt ändå =)

Nä ska väl göra mig i ordning... Avancerat bli det då inte! ;D
Känner mig även hungris sen igår, åt hela dagen men gick och lade mig hungrig...

Ha en bra dag, och ni är snälla ska jag även lägga ut lite bilder senare =) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0