090826 - Hungirg elr?

Haft en bra dag?
Dte har faktiskt jag haft =) Mycket bättre än väntat!
Åt frulle med Camilla och sen till H&M och hoppade ;D Dock satt inte favvo klänninge bra.. Som ett tält även när jag gick ner 3 strl... Jobbade och hade det trevligt? haha
Varit ganska mycket skoj och sådant idag =)

Ja Mikkis på jobbet fick en dotter igår natt =) Så jag hade rätt och ni hade fel! ;P nädå, så glad att allt gick bra efter allt!

Till min fina rubrik då!
Köpte sallad på konsum, där får man köpa på lösvikt och då jag var skithungrig så ville jag bara ha mer, och mer.. Han skrattade nästan åt mig där..
Gick på 65:- !! Haha enorm mycket blev det iaf så då blev det även min middag =)
Super gott och skulle kuna köpa igen.. Dock kanske inte lika mycket ;D

I morgon är jag ledig så ska hämta våra flygbiljetter =) Även in på apoteket och inhandla allt dör till resan.. Har ju ärvt min pappas mage så, koltabletter och syre/syra? tabletter ska inhandlas!
Sen ska mamma leta skor, så jag antar att jag ska in på jobbet.. Som vanligt när man är ledig ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0