090828 - SOVIT!

Super längeeee... UNDERBART!
Bev väl ca 10-11 timmar i natt =) Men måste säga att det var jobbigt att sova så länge..
Vaknade ju några gånger i natt pga det och kollade på klockan..

Well well, idag ska jag och mamma ut till IKEA, sen vid tre ska jag träffa upp Eve i stan, prata lite snabbt mm. Sen börjar jag jobba fyra.. Sen vet jag inte än vad som händer...
Eve sa att vi ska gå på öppningen av Harry´s... HAHA! Good Luck!
Nä men det är bara hon som har inbjudan och sen är det ju minst 23.. Tycker inte om att vara liten ibland =P
Men det gör inget!

I morgon däremot vill jag ha någon att pimpla öl med... Just nu ser det mörkt ut, men då har jag bara fårgat 2? personer, haha. Så det kanske ser ljust ut ändå =)


Nä nu måste amn väl klä på sig och fixa ruffset på skallen!
Så om det blir utgång behöver man inte göra så mycket mera =)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0