090829 - Krångel hela tiden..

Förstår inte varför inte allt kan gå som på räls!
Jag tycker om planering och detta finns inte i mitt liv just nu och då känner jag mig VÄLDIGT lost! Visst det är roligt med spontana saker ibland, men at alltid ändra och allt ska vara ovist tycker jag inte om...

Jaja nu har jag fått klaga lite över det iaf!
Ikväll vad händer då? Ja ingen aning... Eve skulle nu hem till sin pappa som fyller år vilket jag förstår, men kunde hon inte ha sagt det tidigare?
Har messat Camilla så får se om jag får svar annars hänger jag med pappa på stan och kollar på bilar =)=)

Det händer iaf något och utgång blir det till slut då Eve kommer in till stan till slut!

Ja nu ska jag föra över pengar till pappa... Ja livet är bar roligt ibland :P haha
Nä men tankar man med pappas kort får man betala också!
Rätt ska vara rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0