090829 - mår sådär...

Och snart är det utgång igen..

Var iaf ut igår på nyöppningen på Harry´s i Gävle =)
Väldigt fint var det där inne och man fick två ölbiljetter! Vi gick in tog lite plockmat och drack en öl kollade läget och drog till bocken =P Anledningen var väldigt enkel, Malin är både glutenintolerant vilket innebar att det inte fanns mycket att äta där och hon är även diabetiker så hon måste äta!
Sen hade vi ju också Matte som bara var hungrig =p

Jag och eve delade på en varm chokladkaka elr var det var.. Skit liten och vi blev riktigt besviken på att de inte sa att den var så pass liten för två personer...

Iaf det började SPÖregna.. Så fick vänta lite innna vi drog till Eves jobb, på vägen såg Eve sin bror :P Elr inte... HAHA fan vad vi skrattade!! Drack lite där och sen SPÖregande det igen...
Drog iaf tillbaka till Harry´s och sen var vi där inne, bara jag och Eve som vågade dansa, drog iaf hem med 20 över 1 bussen, hade så grymt ont i fötterna så klarade inte av det mer!
Usch vad hemskt det var att gå från busshållsplasten och hem... Fy bubblan!!

Nu idag då!
Ska sola, ute =) Fin fin väder och måste ta vara på det även om jag mår lite små kasst just nu.. Måste även ner på stan och hämta mina grejer på jobbet, gjorde mig i ornding där.. hur jags ka ta mig ner utan smink är en annan sak för jag ser ut som en levande död..

Ikväll blir det party igen, får se vart hur och när! har lite olika plans på G =)
Nä solen var det nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0